Blogg pause

Bloggpause har jag nu. Det kommer vara ett tag då det blivit bråk om denna bloggen. Har fått ett antal komentarer om ett misstag jag gjorde och nu har det gått för långt. Jag har bett om ursäkt för en publicering. Men nu är det en annan tjej som skriver att jag förstört hennes tillvaro och det var aldrig min mening med denna blogg. Om man läser igenom min blogg så förstår man att jag inte har haft som mål att göra någon illa. Men jag råkade nu publicera en komentar som jag inte skulle. Det slutade med att två mäniskor fått problem och det var som sagt var aldrig min mening.

Jag kan rätta till det genom att skriva att det aldrig var min mening att göra något sådant. Men samtidigt så kan jag också göra misstag.

Förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0