Svar på komentar

Linda  om Finns både utsida och insida i människor!:
Hej!
Nu vet jag ingenting om dig, hur gammal du är tex men du låter väldigt klok i mina öron. Håller med dig om allting du skriver, känns som jag hade kunnat skrivit det själv och nog många med mig. Jag har börjat rannsaka mig själv för inte så många månader sen och ingen är perfekt men man kan bli bättre om man vill. Lätt att döma andra men man kan aldrig veta hur någon är om man inte lägger ner tid på att lära känna personen. Passande bloggnamn har du :-)
Många kramar till dig


Svar: Tack så mycket för att du tycker jag låter klok. Jag tycker att bloggar är så ytliga idag men det finns massa känslor under den ytan som ingen vill skriva om. Sånt dom tänker på men inte kan skriva om för då kan det bli såna konsekvenser av det.  Att andra människor blir arga på dom för att dom skrivit ut något olämpligt. Så blir folk stötta av det och sen är dom trackade med massa elaka komentarer.
Okej, någonting som hade hänt eftersom du började rannsaka dig själv? Det brukar vara en stor händelse som får än att tänka till lite extra. Du har helt rätt, ingen är perfekt och det är ingen som ska behöva vara perfelt heller. Utan man ska vara sig själv och våga vara sig själv, det är då man är en bra människa. Men man ska ändå vara snäll mot andra & omtänksam!
Absolut. Våran värld har blivit så utseende fixerat så det finns inte många ord för det mer än förskräckligt.
Allt har med utsidan att göra, ingenting med insidan. Är man snygg, ja då har man automatiskt många vänner, Har man nyaste kläderna, ja då är man populär. Men jag vill gå under den ytan och se hur andra människor egentligen har det. Hur dessa människor ser på sina "vänner" utan dom kläderna, utseendet och pengarna, vad är dom då?

Tack så mycket för din komentar! Hoppas på fler. Och hoppas du fick ett bra svar på den också!
Mvh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0