känslor.

När det händer något som har med döden att göra så känner man sig så hjälplös. Vad ska ma göra? Hur ska man känna?
Varför händer detta mig hela tiden? Ska det aldrig vara nog på detta elände..
Idag dog en av mina vänner (inte jätte nära vän) utan en person som jag kännt ett tag och umgåtts med ett tag. Brukade prata varje dag på msn och har träffats några gånger. Vi hade precis börjat komma varandra närmare.
Men så orkade inte denna person mer. Den har haft det jobbigt en längre period och den orkade helt enkelt inte mer.

Hur ska man ta det? Varför? Hade ingen aning om att denna person skulle göra något sånt här. Ingen förvarning ingenting.
Ett samtal gjorde om hela dagens planer. Hade planerat en rolig utekväll med en vän. Men allt slogs undan av ett enda samtal. Denna person är borta (Inte den jag skulle ut med)

Ska man respektera hur denna person gjorde? Att ta sitt eget liv? Hur ska jag kunna göra det? Hur ska jag kunna tycka att det var rätt gjort? Hur ska jag kunna känna att det är skönt för den personen?

Önskar det inte vore sant, att allt bara var ett jäkligt dåligt skämt från någon hög jävel som bara ville vara elak för stunden. Men tyvärr är det ju inte det. Denna person finns inte längre. Denna person som jag pratade med i telefon så sent som i morse med! Det är sjukt hur kort livet kan vara. Hur livet är uppbyggt. Måte få samla mina tankar och försöka få allt att gå ihop. Min kväll blev helt förstörd och jag hoppas att den jag skulle ut med förstår att detta inte var vad jag had ei mina planer och att denna person förstår mig. Men vet inte riktigt just nu om denna gör det.

Varför måste man ha känslor? Nu vill jag bara ut och supa och glömma. Men det hjälper inte. Så smart är jag och vet att det är det dummaste jag kan göra just nu!
Vill bara ha någon att hålla om och känna mig trygg för en sekund.. Hur ska jag kunna tackla detta igen?
Efter alla dessa som gått bort borde det kännas lättare för varje? Men det är det inte.
Varför händer detta hela tiden? Det borde vara nog nu! Det är allt för många runtomkring mig som går bort/gått bort!
Jag orkar inte mer av detta! Vill inte höra att fler dör!

Mvh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0