Svar på komentar

Linda om Svar på komentar: Det var så mycket omständigheter kring det där dramat, säkert var en hel del av det mitt fel. Just därför jag började rannsaka mig själv. Trodde jag kände honom och det var nog därför det kom som en chock när han gjorde som han gjorde. Kan man egentligen någonsin känna en annan person fullt ut? Nej det tvivlar jag på. Man vet ju inte själv hur man kommer/skulle kunna reagera i olika situationer. Hade det inte varit för det som hände hade jag fortfarande inte känt att jag förtjänar att bli älskad. Nu har jag hittat en underbar man som älskar mig som jag aldrig blivit älskad förut och som jag älskar oerhört mycket, mer än jag trodde var möjligt. Tydligen kan även jobbiga situationer ha något gott med sig :-)
Kram

Svar: Jag torr personligen att det går att lära känna en person helt och hållet, men det är mycket jobb och hårt slit för det.
Själv är jag en sån person att innan jag verkligen vet att en annan person älskar mig så ska det ha gått ett bra tag. För man kan inte bara älska någon utan att verkligen den känner mig eller den som den älskar. Man ger inte ut sin kärlek bara sådär.
Ja det var rätt nyss som du träffade denna man? Läste det i din blogg. Är det inte lite tidigt att tro för mycket redan? Inte för att vara negativ eller nått utan mer en vanlig fråga? Du som skrivit så mycket om detta att man inte ska ge bort tillit bara sådär? Tack för att du komenterar. Tycker det är roligt!

Mvh!

Kommentarer
Postat av: Linda

Blev inte förvånad av frågan direkt, du är inte den enda som ställt den. Har ställt den till mig själv många gånger med. Fast jag har valt att lita på vad jag känner. Har ALDRIG känt såhär för någon innan och då har jag tom barn med en annan. Trodde jag visste vad äkta kärlek var men när jag träffa J blev jag snabbt varse om att så inte var fallet. Det är inget man kan blunda för. Man väljer vilka man vill lita på, iland blir man besviken ibland inte. Sånt är livet, tyvärr för ibland vore det bra om man kunde ha facit innan man gav sig in i vissa saker. Men man måste våga satsa för att vinna :-)

Kram

2009-03-16 @ 13:36:32
URL: http://skafferitjuv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0