Svar på komentar

Linda   om Att någon håller om mig.:
Ja det finns sånna som bryr sig, de kan vara svåra att hitta men när man väl hittat dem ska man behålla dem. Som svar på ditt inlägg, ja det var en stor händelse (där jag blev totalt grundlurad av han jag har barn ihop med) som fick mig att ta mig en ordentlig funderare på livet över lag. Kom ur det som en starkare individ det är alltid bra att det kunde komma något gott ur den härvan.
Kram

Svar: Det lät allvarligt att bli grundlurad av någon som står en så nära som man har barn tillsammans med.
Vad hände? Om du vill dela med dig iof? Inget måste.
Ja, man blir oftast starkare av händelser i livet. Men man brukar ha svårt att se det innan man trmapar ner sig. Självklart är det svårt att hitta någon man verkligen kan lita på men det finns alltid någon någonstans. Men att behålla dom är svårare. Det är som blommor, svåra att få dom att blomma och överleva men lätta att få dom att vissna. Skönt att höra att du blivit starkare. Gick igenom din blogg lite ytligt bara en så länge. Lät som en hel del som hänt. Mvh!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var så mycket omständigheter kring det där dramat, säkert var en hel del av det mitt fel. Just därför jag började rannsaka mig själv. Trodde jag kände honom och det var nog därför det kom som en chock när han gjorde som han gjorde. Kan man egentligen någonsin känna en annan person fullt ut? Nej det tvivlar jag på. Man vet ju inte själv hur man kommer/skulle kunna reagera i olika situationer. Hade det inte varit för det som hände hade jag fortfarande inte känt att jag förtjänar att bli älskad. Nu har jag hittat en underbar man som älskar mig som jag aldrig blivit älskad förut och som jag älskar oerhört mycket, mer än jag trodde var möjligt. Tydligen kan även jobbiga situationer ha något gott med sig :-)

Kram

2009-03-11 @ 10:57:48
URL: http://skafferitjuv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0