Varför har alla rätt och jag fel?

Jag skrev ett inlägg på en sida igår där jag skrev
- Vad jobbigt det är att känna såhär med mera.
Då fick jag ett svar tillbaka av en kvinna som skrev
- Du är så pass ung än så du behöver inte känna så, du vet inte vad du talar om.

Bara för att jag inte är 40år och gjort allt precis som hon så har väl jag rätten att säga hur jag känner inte sant?
Visst jag kanske är yngre än denna kvinna, jag kankse inte känner exakt som hon, men man har väl ändå rätt att länna det man gör? Det är ju inte så direkt att jag vaknar på morgonen och känner att jag måste känna såhär. Det är ju någonting som bara finns där.

Blev bara så besviken på kvinnan som talade om för mig att jag har ingen rätt att känna såhär pga: min ålder.

Mvh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0